Ferrari 488 Challenge
1 995 000 SEK
Översikt
* Mycket väl omhändertagen tävlingsbil som aldrig tävlats med ej heller varit med om någon skada.
* Stort reservdelspaket kan köpas till
Årsmodell:
Mätarställning:
Exteriör:
Interiör:
2019
630 mil
Vit (folierad Röd)
Årsmodell: 2019
Mätarställning: 630 mil
Exteriör: Vit (folierad Röd)
Interiör:
Skick:
Effekt:
Växellåda:
Drivning:
Bränsletyp:
Tävlingsbil
670 hk
Dubbelkopplingslåda
Bakhjulsdrift
Bensin
Skick: Tävlingsbil
Effekt: 670 hk
Växellåda: Dubbelkopplingslåda
Drivning: Bakhjulsdrift
Bränsletyp: Bensin
- 3,9 liters V8 med turbo som utvecklar 670 hk & 760 Nm
- Side Slip Control
- F1 DCT växellåda
- Accelererar från 0 till varvstopp på fjärde växeln på 6 sekunder.
- Via knappar på ratten kan både broms, traction control och diffrential ställas in efter körsätt och förhållanden på banan.
- Mycket väl omhändertagen och välservad tävlingsbil som endast körts på trackdays & träning, aldrig tävlad med och aldrig krockad eller skadad.
- Olja i motor & växellåda är löpande bytt med mycket tätare intervall än Ferraris anvisningar för att säkerställa bästa möjliga hållbarhet och tillförlitlighet.
- Växelådan är ny sedan ca 500 km
- Sparco co-drive kommunikation med förare
- Original GPS system
- Extra GPS med kamera
- Stol på högersidan med extra 6-punktsbälte
- Radiosystem i bil o pit
- Snabbtankningstank med ställ
- Hjulinställningsutrustning med hubbar
- Bromsskivor i stål runt om nya med nya belägg
- Stort reservdelpaket kan köpas till vid affär, ring så berättar vi mer.
Kontantinsats
Kontant minst 20%
Avbetalningstid
Restvärde
Månadskostnad
SEK
Lånebelopp:
SEK
Kontantinsats :
SEK
Restvärde:
SEK
Ränta:
%
Uppläggningsavgift:
SEK
Administrationsavgift:
SEK
Att låna kostar pengar!
Om du inte kan betala tillbaka skulden i tid riskerar du en betalningsanmärkning. Det kan leda till svårigheter att få hyra bostad, teckna abonnemang och få nya lån. För stöd, vänd dig till budget- och skuldrådgivningen i din kommun. Kontaktuppifter finns på konsumentverket.se
Utrustning & info
- 3,9 liters V8 med turbo som utvecklar 670 hk & 760 Nm
- Side Slip Control
- F1 DCT växellåda
- Accelererar från 0 till varvstopp på fjärde växeln på 6 sekunder.
- Via knappar på ratten kan både broms, traction control och diffrential ställas in efter körsätt och förhållanden på banan.
- Mycket väl omhändertagen och välservad tävlingsbil som endast körts på trackdays & träning, aldrig tävlad med och aldrig krockad eller skadad.
- Olja i motor & växellåda är löpande bytt med mycket tätare intervall än Ferraris anvisningar för att säkerställa bästa möjliga hållbarhet och tillförlitlighet.
- Växelådan är ny sedan ca 500 km
- Sparco co-drive kommunikation med förare
- Original GPS system
- Extra GPS med kamera
- Stol på högersidan med extra 6-punktsbälte
- Radiosystem i bil o pit
- Snabbtankningstank med ställ
- Hjulinställningsutrustning med hubbar
- Bromsskivor i stål runt om nya med nya belägg
- Stort reservdelpaket kan köpas till vid affär, ring så berättar vi mer.